Wednesday, January 12, 2011

day3

ya...masih tidak seperti yang kuharapkan
dia terus berdiam dan semakin membisu
sampai lah aku seperti tak pernah wujud dalam hidupnya
untuk sesaat ku berlalu di hadapanya
ku terasa sedih dan marah bila menatap wajahnya yang semakin membuatku menjauh dari hatinya.
adakah ini semua jawaban dari segala yang ku lalui bersama
adakah ini keputusan yang muktamad untuk ku hilangkan semua rasa
namun ku masih berfikir dengan hati yang bersih tanpa menhiraukan nafsu semata-mata
mungkin ini semua hanya dugaan dari segala cabaran cinta yang ku lalui yangkan membawah keindahan.
hari ini hampir terputus kisah yang berliku
tapi tidak begitu mudah kernah tuhan masih mengizin kan seorang insan yang mungkin terkirim untuk mengurangkan kesedihan aku walaupun bukan seseorang yang tertulis namanya dalam hati tapi selalu kusimpan dalam kegembiraanku dan kesedihanku
hanya dia yang mampu mebuatku tersenyum saat ini...
perkongsian hidup...kisah silam yang indah saat-saat bahagia dulu mengigatkan aku pada seseorang yang mampu menghargai aku selama aku bersama dirinya tapi itu tidak akan melenyapkan api cinta kasihku kepadanya kernah aku tlah berjanji akan selalu memyayanginya sampai akhir hayatku..
awk maafkan aku kernah tak bisa menjadi apa yang terbaik untuk dirimu saat ini
maafkan kekuranganku kernah tak bisa membaca hati dan perasaanmu
tapi aku akan terus mencoba dan mencoba menjadi seseorang yang selalu membahagiakan dan membuat hari-harimu sentiasa tersenyum meski bukan hari ini tapi esok yang kan datang yang menhadirkan satu kemesraan dari bibir mu dan keindahan dari matamu...

No comments:

Post a Comment

K-LINK MEMBER